Filmstjärna eller tvstjärna ?

Hörredu rutger. Jag kan inte kalla Bråding för ''filmstjärna'' efter medverkan i ''ett hål i mitt hjärta''., dessutom var det ett tag sen. Även om tre Kronor ligger ännu längre bak i tiden så blev det ju henens s.k '' genombrott'' tycker jag. Filmen fick dessutom mycket kritik och jag själv tycker filmen är äcklig. Kan man gilla den filmen ? Har du sett den själv ?
Och varför skulle nån hitta på att det är bråding som är skyldig? Varför inte ta Carolina Gynning eller varför inte Linda Rosing ? Allt för uppmärksamhet you know.

Och det är fler än jag som fått nys på att det gäller Bråding.
Jag säger inte att det är sant. Jag bara sagt vad jag hört.

Läs här Rutger




image17

2008-04-30 | 11:28:26 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rutger

Hörredu Ida!
Som vanligt spekulationer, sedan har det ju ingen betydelse om en person medverkat i en film på 50-talet och bara var med en sekund. I tidningars värld blir det ju ändå filmstjärnan. Jag tror i alla fall personligen om det varit hon så hade det stått film och tv-stjärnan. Men visst, jag kan ju ha fel.. Men tidningar gillar att uppmärksamma småsaker och göra dem skitstora.

Se bara på Tito Beltran.. Vem fan är det liksom, eftersom han uppträtt och är från Chilé så blir han "Världsstjärnan".. Så tidningar kan nog skriva upp Ett hål i mitt hjärta också.

2008-04-30 // 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback