Jag bara måste..

Jag ska börja ha lösenordskyddad blogg. Jag känner att jag kan inte skriva vad jag vill , för det ibland handlar om vissa personer som bara kan gå in och läsa. Sen blir det något helvete.
Jag har svårt att prata med folk öga för öga. Jag har lättare att skriva med personen om det eller kanske till och med skriva om det här. Jag vet att man borde ta problem,åsikter och annat öga för öga egentligen men jag klarar helt enkelt inte det.

1. Jag är så jävla less på att komma hit och bli bemött som om jag är skyldig till något hemskt. Folk hälsar inte ens och är totalt respektlösa mot mej. Det gör att jag nästan blir nervös och mår dåligt för att åka hit.
 Jag snackar inte skit,jag ljuger inte. Det enda jag alltid gör här är att lyssna och ta emot (negativa) åsikter om andra. som om jag vore ett jävla bollplank. Molly är extremt bortskämd och skriker o grinar direkt hon inte får som hon vill, vem ska uppfostra henne ? Är det mitt ansvar ?

2. Ditt problem kanske är stort i dina ögon. Och du tycker säkert att mina problem är minimala mot dina. Men snälla. Det är ingen tävling om vem som mår sämst.

3. Jag kommer aldrig kunna visa kärlek för dom som inte visar det mot mej först. Jag kommer aldrig bli den människa folk vill att jag ska bli. Att kunna ta första steget.

4. Ja, jag hatar att vara ensam. Men jag hatar även ibland att vara med människor som får mej att känna mej ivägen och ställer krav på mej.

5. Jag hatar skola och jag hatar folket där.


Såå. nu ska jag lösenordsskydda!

2008-04-26 | 12:41:48 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback