Försagt mej som vanligt..


Förlåt till er som jag mer eller mindre ignorerat idag (och till viss del igår).
Jag har helt enkelt inte haft tid till annat. Johans mamma har varit här,och då vill jag ju inte sitta o va otrevlig i telefon eller på msn.  Vi var ute på Dollars,Coop och Willys igår. Handlade mycket =) Äntligen skaffat en grej jag längtat efter. Fast sommaren e ju slut nu så spelar ju ingen roll ;)

Hoppas ni förstår det och skriver och ringer imorgon istället =)

Puss,kram o nyp i stjärten!

--------

Vi har ju som sagt katter. Haft dom här i 3 veckor imorgon. Min mamma har inte vetat något, för att jag inte har velat berätta de.. Hon har alltid varit negativ till mej och djur, tror inte jag tar det ansvaret som behövs och så vidare.. Men igår efter allt handlandet så ringde hon, mamma, och jag bara '' FAN VAD KATTMAT VI HAR HANDLAT''.. O hon ba '' Va? Vadå kattmat? till tjockis eller?''.. '' Ööhm.. NEej. Varför skulle jag köpa te tjockis.. aaa... nej.. Jag försa mej.. f***a''.. ''VAA? HAR NI SKAFFAT KATTER?''.. O samtalet fortsatte.. Blond som jag är så försa jag mej det absolut första jag gjorde: P DAaah!

Jag är blond. Vilken är din ursäkt ?

2008-08-31 | 22:04:45 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Haha,ja vem har inte försagt sig x antal gånger :)

Hoppas vi hörs imorn

Love you :)

2008-08-31 // 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback