Hold on, be strong.


Städat diskat hela dagen.. Fan vad jag svettas alltså. hahah.. Haft katterna inne i sovrummet i nån timme så jag kunde ha balkongdörren öppen hur jag ville när jag städade.. Fick då inga klagomål vad jag hörde iaf ;) nu sover en på favoritfällen o andra i en rosa korg (gay)
----------

Hjälpt poppefan hela dan känns det som,att fixa så han kan kolla på film som man laddar ner text till efteråt (ej inklistrad text med i filmen). Männskan vägrade ju ladda ner VLC eller GOM player först, utan han ser sina filmer i Mediaplayer (inte så konstigt texten och inget funkar).. Tillslut fick jag honom att ta ner GOM, men datorn hans påstod det var virus. Jaha. Så testa vidare på VLC istället då. Då reagerade internet explorer på att det var inte en säker plats (Firefox ÄGER) och jag sa tryck på KÖR o skit i virusvarning. VLC blev nedladdat och funkar nu perfekt. Han ser sina filmer med text.
Mycke skrik o skit fick jag höra i örat för att jag sa att media player är skit och att GOM eller VLC är bra saker att se film i. Även skit fick jag för att jag sa att man kan ha winamp som 'första' musikspelare ändå, ÄVEN om man laddar ner ett nytt program,. Nedå för då hade jag ju HEEELT fel..(igen)
Varför ställa upp och hjälpa honom med det här egentligen? Inte ens ett tack fick jag för hjälpen.

Är det så svårt att erkänna att du hade fel och jag rätt för en gång skull ? Svider det i dej att du hade fel ? Är det för att jag e tjej och att jag åxå kan förstå mej på datorer?
Glöm inte att det var JAG som hjälpte dej, inte tvärtom.




  







Jag e inte sur.. Bara förvånad över hur en besserwisser kan bli så arg...

2008-08-19 | 17:43:58 | jävla fan :( | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Råjdur

Jag tror dig Älskling,

ni har ju dator i tv:n.

Ni vara väldans tekniska,

eller jag väldans dålig...

puss

2008-08-19 // 18:21:34
» Poppe

tack Ida

2008-08-19 // 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback