Mamma mia eller Arn ?


Nu har jag ätit nästan en hel After Eight alldeles själv. Beroende eller vad kallas det nu igen? Det är ju så fantastsikt gott så ni borde väl förstå mej.

Imorgon är det sista dagen med Daizy, som vovv-valpen så sött heter :) Hon har legat i knät massa gånger idag (hela veckan) sen är man kommer hem ligger Mira på tuttarna.. Omtyckt eller? Jaa. alla gillar mina tutts.


Vill på bio.. Arn eller Mamma Mia..Vilken rekomenderar ni ? Jag så sugen..O så e jag sugen påå simma.. ojoj..


Kommenteraså jag har nå å läsa imorrn!


SOV GOTT!

2008-08-28 | 21:50:22 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Kan säga dej att båda dom filmerna är kassa! Jag hade velat se Mirrors, som kommer ut på bio snart.. en skräckis. Hade vela se den med dej! ^^

2008-08-28 // 23:29:24
» Moses

Mamma Mia skulle jag rekommendera i så fall.. Nya Arn är mycket sämre än ettan.. Mamma Mia har jag inte sett, men den lär inte vara sämre än Arn..

2008-08-29 // 10:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback