Min räddning, min kärlek - REDERIET!

Sovmorgon idag då.. Om man kan säga så.. Vaknade upp med skitont i kroppen,.... Speciellt i nacken.. Jag har väl som vanligt legat för högt med huvudet, så det nästan knäcks av på mitten.. hujadamej..

Storstädning igår.. Jag tog Tvrummet och Toan (var färdig lååååångt före johan).. Sen EFTER det ut o handla (då var klockan säkert 20.00) jaa.. men så kan det gå.. haha..
Marie kom inte igår utan hon skulle komma idag.. Får se.. Just nu jobbar Johan, fast han inte ska egentligen.. Biltema i Borlänge MÅSTE öppna nästa vecka, o dom e inte färdiga på långa vägar.. Men nu för tiden e man mer eller mindre van att vara ensam *jämrar mej*..

Vad ska jag mer skriva ? Ehm.. Min smstjänst är slut. Och jag har noo money på mitt kort så jag kan inte fylla på. Så vill ni mej nå får ni ringa eller skriva ett mejl.. Eller ännu värre skriva ett brev som kommer på posten.. KUl.. Ett sånt vill jag ha.. Skriv skriv o skicka hit.. lovar att svara.. Fast har bara post-it lappar å skriva på men det gör väl inget?


Nu tänkte jag duscha Elle bada.. Vi får se om vi hörs efter det eller om jag bäddar ner mej och ser rederiet, som jag alltid gör när jag känner mej lonely..
Å tack Uno för att du är knäpp, tack Joker för att du är så rolig, tack FN för att du är så grymt snygg, tack ;)

Med er är jag aldrig ensam ;)






2008-08-30 | 11:36:32 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Jaaa, du får vara i dalen så blir de inte så dyrt att gå å hälsa på dej :P

2008-08-30 // 13:45:23
» Mattias

Nå hör av dig om jag måste skicka sms...jag har pengar i mobilen! ;)

2008-08-31 // 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback