Innebörden av ordet 'irriterad'

Idag har jag vaknat på helt fel sida.
Jag är irriterad på allt och alla. Fräser via sms, och svarar inte när någon ringer för risken till att fräsa där med..

Jag är irriterad
på att det är disk varje morgon jag vaknar.
Jag är irriterad på att det ligger matrester kvar på bordet
Jag är irriterad på att 'ingen' automatiskt förstår att man kan ta igen sin egen tvätt när den ligger vikt och färdig på bordet.
Jag är irriterad på att det ligger skitsaker överallt.
Jag är irriterad på att man aldrig blir uppskattad när man diskar eller städar. Ingen respekt. Blir lika skitigt igen.
Jag är irriterad på folk som sviker och skiter i mej. Sluta säg saker om ni inte ska lova det.
Jag är irriterad på att jag sitter här och lever på någon annan. Jag vill kunna jobba själv o köpa min egen mat.
Jag är irriterad på att jag är arbetslös och inte gör något vettigt
Jag är så irriterad på att jag är irriterad.. Fyfan!


Nu ska jag fortsätta vara irriterad och se på rederiet som jag har gjort från när jag vaknade. Meningslöst? svar JA!

2008-08-06 | 15:05:30 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Fan vad irriterad du är idag då. Fan alltså. Herregud. Hoppas att det är bättre med irritationen nu.

2008-08-06 // 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback