Annars då?

Jodå. Förstår inte vad det är för fel på min hals.. Den har varit jättejobbig sen i tisdags och är det nu med.. Hostar och hostar hela tiden, gör ont och är bara allmänt ivägen!??

Annars då ? Jodå. Förutom halsen e de väl okej.. e sjukt sugen på wok, men fisen i huset vill väl ha makaroner o korv om denne fått bestämma. För tacos var ''vi'' då inte sugna på alls.. Såå..


Annars då? Jodå. Håller på göra en skylt också.. ni får före och efter bilder senare.. Om jag hunnit klart. Kommer vara skitroligt i vilket fall som helst, hur det än kommer att se ut.. Hoppas att det blir Dalen imorgon över dagen, skitkul i så fall..

Annars då?
Jodå. Är så sjukt nervös inför ikväll. Larz Kristerz MÅSTE vinna eller iaf komma tvåa annars börjar jag typ gråta, i värsta fall kasta mej ut i snön..

Annars då?
Jodå . tänkte duscha nu.. sen in på ica (som det varit bankrån på inatt) och köpa tushepennor och mat till ikväll..



HÖRS!

2008-12-20 | 14:32:48 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback