En del av julafton..

Det är mycket som händer men ändå inte!

2009 blir ett Larz Kristerz år.
Två ''konserter'' inbokade redan. En i morgon och två nästa år,en av dem på Cinderella faktiskt.

Annars är det väl bra, hostan håller i sej. Resten av förkylningen håller på försvinna sakta sakta men säkert..


Igår spelade vi massa sällskapsspel.. eller massa, hahaha.. vi spelade ett,''med andra ord'', skitrolit.. fast när jag va med Johan (lag) så kom vi sist, och var jag med bror Anders så typ vann vi :D haha.. det var kuul.. Hed är åxå en rolig en.. Han kunde inte mycket han....
Spelet handlade om att man ska beskriva ett ord utan att säga ordet ..Exempel:
Beskriv namnet IDA.. ''Störst,bäst och vackrast och är bäst i världen'', givetvis blir det Ida, utan att nån nämnt namnet.... Anders skulle beskriva ett ord för Hed:

- Det finns på mcdonalds.. max.. sibylla.. det är en köttbit mellan två brödbitar.. men, om jag säger en tillplattad neger med hörlurar då? (anders)
- neej jag vet int (hed)


Hed kunde inte.. inte denna heller:

- det blir sånt när man sågat ved. det kommer sånt på backen.. (anders)
- ja jag veet inte (hed)
- Jo men HEEED, du har det i skallen just nu.. (anders)
- vad blir det på backennär man har sågat? vedrester?(anders)
- men jaaa..

tiden ute..


Vet ni vilka ord Anders beskrev? eller är ni lika smarta som Hed ?

2008-12-25 | 23:58:25 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Gissar på hamburgare och sågspån :P

2008-12-26 // 01:41:10
» Frida

haha, vem är den där hed egentligen.. en trög jävel tydligen..

2008-12-26 // 01:43:37
» Rag

Du glömde några "fan, jävlar och helvete" i sammband med heed.

2008-12-26 // 11:45:42
» Poppe

Hamburgare och Sågspån

2008-12-26 // 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback