Lite lista!

Vad heter ni?
Ida och Johan

Hur träffades ni?
På en internetsida

Är ni förlovade?
Nej. Jag vill, men Johan e seg på att fria ;)

Bor ni ihop?
Jaaa.. myys

Har ni barn?
Räknas Pipi?

Har båda körkort?
Johan har

Isåfall, vem kör bäst?
Johan, givetvis. Han kör sjukt bra!

Kommer du ihåg er första kyss?
Japp, mitt i natten =)

Vem sa “Jag älskar dig” först?
Johan. Jag blev arg o sa åt han att vänta liiite..

Vem är äldst?
Johan är ca 8 månader äldre

Vilka stjärntecken är ni?
Tvilling och.. vattuman?! jaaa..

Vem fyller först på året?
Johan. 5 februari. Jag är sommarbarn <3

Vem är längst?
Joooa

Vem sjunger bäst?
absolut ingen. Joa verkar tro att han kan sjunga ibland

Håller ni i handen på stan?
Ibland när jag inte är hungrig :p

Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nej!

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Hade snackat en del på nätet. Vi va bara vänner. Han hade ju sin tjej när vi pratade..

Vad har ni gemensamt?
humor. Vi skrattar nästan alltid ihop (inte när jag e dryg). Oftast filmer. Musik (Larz Kristerz i mitt <3 ) och mat..

Blev du kär i första ögonkastet?
Nja. Nej. hahahah.. vi träffades ju som vänner..

Har ni någon speciell låt?
Aerosmith - I dont want to miss a thing

Har ni några “fri kort”?
vaa? neeej..

Har ni stora framtidsplaner?
inom tio år har vi hus ;)

Har ni gråtit i varandras armar?
Jepps

Har ni varit utomlands tillammans?
Frankrike :) hans mamma följde åxå

Vilket är ert bästa minne?
finns måånga.. Många hemlisar ;)

Vem lagar bäst mat?
JOHAN! jag steker smör bäst..

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
''olika''

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Jag får alltid en när han går utanför dörrn..

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
2 timmar ungefär. Flyttade hälften var,och det böev Borlänge :P

Blir du lätt svartsjuk?
Ja. tyvärr

Brukar ni bråka?
Inte bråkar. Vi kallar det att fjanta oss :)

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Helheten! Var jag tråkig nu ? då svarar jag händerna och rumpan :D

Brukar nån av er prata i sömnen?
JOHAN, VARJE NATT!


2008-12-12 | 14:28:20 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda

Hur länge har ni varit tillsammans?

2008-12-12 // 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback