yeah!

Kim Kärnfalk (bild) uttrycker sej bra om dansbandskampen ;D


'' Ni har skickat samma band vidare varje gång och jag tror jag vet varför.
Ni gillar dansband men vågar inte stå för det.
Larz- Kristerz är det ultimata alibit. De spelar klassisk dansbandsmusik men skojar till det så ni vågar rösta på dem utan att framstå som mesar.
Nu ska jag tala om en sak för er: ni har miss-uppfattat alltihop.

Larz-Kristerz tar sin musik på fullaste allvar. De är inga pajasar som spelar Allan varje lördag. De är riktiga musiker och yrkesmän som valt sin image efter soundet på sin musik.
Men det bryr ni er inte om. Ni röstar på dem för att de är män med roliga kläder.

Scotts lät rent av illa i dag.
Men bryr ni er om det? Har ni nånsin gjort det? Nä, det har ni inte.
Det är här alla ni kärlekskranka blivande kvinnor och sugna tanter tar kontrollen. Ni slänger era östrogenvåta händer över telefonen och röstar hej vilt på Henriks sugande blick och inbjudande hundögon.
Men lyssnar ni på musiken och framförandet? Om ni hade satt er kåthet åt sidan hade juryn sluppit att göra jobbet åt er. ''

2008-12-14 | 23:32:39 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Bra skrivet :D Och det är ju sant också det han säger :D

2008-12-15 // 12:17:50
» Linda

Hahaha, och jag som håller på Scotts. Haha. Jag tyckte faktiskt inte att de var så dåliga i lördags. Sista låten gillade jag.

2008-12-15 // 15:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback