glaida sola shiiiner

Vet ni vad jag har gjort sedan jag vaknade? inte? Jo,jag har Duschat och sökt 3 jobb.  Jag känner mej faktiskt duktig och motiverad. Men frågan är ju om dom ens hör av sej ? Sist jag sökte jobb och inte fick det blev jag ju hur deppig som helst. Så denna gång blir jag väl trippeldeppig då!

Fast nu ska man ju inte vara sån. Tänk positivt. Och faktiskt, så är jag faktiskt rätt glad. Men jag vet inte åt vad.

Jaja.. Jag har massa bilder i mobilen som jag vill lägga upp här men vet ej var kortläsaren är..
Och i helgen kanske det bär av till västerås i hemligt ärende..

Hör av er nån om vill ha fikabesök ;)


Kommentera.så jävla kul o få kommentarer..

2008-07-14 | 12:31:03 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lys

vad ska man kommentera då?

2008-07-14 // 14:10:42
» Fridih

Du kommer nog få lov att söka en jävla massa jobb innan du får nått, jag söker massa varje dag, men har inte varit på mer än tre jobbintervjuer.. :(



Jag vill ha fikabesök! Västerås är inte så långt ifrån Örebro! ^^

2008-07-14 // 16:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback