sömnlöst + mardröm.. blä

Fyfan.Sömnlösare natt får man leta efter.. Somnade inte förrän efter 3 någongång. Låg och kollade upp mot takfläkten ett antal minuter innan jag dog.
När Joa gick upp och sedan pussade mej innan han for, så vaknade jag igen (såklart). Kunde inte somna om förrän vid halv 8, och då var det riktigt nära att jag gick upp istället.. Jag hade fått sån huvudvärk  så usch.

Vaknade nyss, halv 12. Drömt väldens mardröm. Såg Mamma dö framför ögonen på mej. Såg Johan försvinna med resten av människorna ner på botten.  Drömde om naturkatastrofer, det snöade fruktansvärt mycke över hela jordklotet.. När det slutat med det , började vatten och vind bli människans fiende. Det var så hemskt och verkligt. Jag minns att jag o joa låg under en filt tillsammans när det yrde snö överallt. Eller att alla skrek när det kom stora flodvågor mot allihopa..

Mamma och Johan dog iaf.
. Av flodvågen. Jag,Kenza och Lillbabs  va dom enda som överlevde.. Knasigt va? Riktigt verkligt..

2008-07-17 | 12:37:20 | jävla fan :( | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Wysteriia

Svar: Men jag skulle inte vilja leva på soc :P Men att få A-kassa medan man letar jobb vore ju nice..men men :)

2008-07-17 // 23:47:34
» Lillbror

Därför jag inte ser naturkatastrof filmer. Metal!

2008-09-23 // 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback