Stressad Ida

Idag känns det fullt upp. det hänger tvätt lite överallt som torkat färdigt,och disk frå igår (tacos, fjäskade åt mej). PLUS att jag har ett skatbo i håret och att det ligger grejer ÖVERALLT..

Det som var så fint här igår :(

Slutligen så är det JAG som ska handla o göra maten idag. hujedamej.
Då då.. Daa..

2008-07-16 | 11:31:35 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Wysteriia

typ som för mig då ;) När sommarjobbet på Domus är slut så får inte jag en spänn i månaden..grattis till oss liksom ;) hahaha. värdelöst!

2008-07-16 // 18:34:37
» F

Malin, ja du kan väl fråga henne, hon finns ju på Helgon..

2008-07-16 // 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback