BLÄKUKK!

Vet inte vad jag ska skriva.. Jag har ingen ''Dagens outfit'' eftersom jag inte är tillräckligt vacker för att slänga ut bilder på mej i en blogg. Plus att jag inte har några direkta nya kläder.. Så.. Vad fan ska man göra? Rekomendera en film ? Okej. Igår såg jag '' I am Sam ''. Den handlar om just Sam. Han är en utv... nejvafan.. TRÅÅÅK!

TRÅK VAR ORDET!

2008-06-17 | 21:56:03 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mattias

Hahah du verkar ha haft aptråkigt där :P en film? nå "flood"..kan det vara något? Lite väl overkligt men ändå...eller nån rolig komedi kanske. Och du behöver inte ha några nya kläder för att va med på nån bild, räcker så som du är ;)

2008-06-18 // 18:17:39
» lys

jag gillar den filmen!!

2008-06-21 // 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback