Jag väljer MINA 3 favoriter från eurovision 2008.


(kommentera gärna vad du tyckte)

De 3 bästa låtarna (enligt mej) i årets eurovision ska jag nu visa er.. Den första videon jag ska visa tycker jag borde ha vunnit allt. Der är den enda låt som är VACKER. de andra e bara bra liksom.. Den här är både skitbra OCH vacker.. det ni..


Nr. 1 på Idis lista är:



NORGE!
Maria - Hold On Be Strong


Va var det jag sa.. Vacker..
Och en av få låtar som man förstår vad dom sjunger om..
Andra länder är ju så kära på att sjunga på sitt eget språk..



Nr. 2:


Den är så jäävla bra.. Speciellt när tjejen börjar sjunga.. ojojoj.. Och den här låten kom inte ens vidare från semin.. Kasst..

BULGARIEN
Deep Zone and Balthazar - Dj, Take Me Away



---------------------------------------


Och slutligen nr. 3 :


Den här låten är min nya favorit. Har fått låten inkörd i huvudet i lördags så nu ha jag ändrat uppfattning.
Den här eller island stod jag och valde mellan. Men det blev den här...
digga med i svängarna. skitbra. Bättre blev det inte i år, tyvärr..


Bosnien/Herzegovina
Laka - Pokušaj



--------------------

2008-06-02 | 14:35:25 | vad,när,hur var? VA? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback