Dream a little dream

Imorgon ska jag ha keramik o göra nått fint hade jag tänkt. Om jag bara hade hittat en ek...


Inatt har jag drömt JÄTTEknäppt. Jag drömde att jag, johan,johans mamma,johans mormor o morfar var hemma hos FRIDA (matsson) och åt bullar i deras kök (dom va inte hemma). Och helt plötsligt var vi hemma hos johans mormor o morfar och dom hade en verandra som flöt på vattnet. Så var det en kille som flöt runt i en soffa som höll på sjunka så hans mamma ropade att soffan sjunker snart. Så helt plötsligt stod ja på soffan o fick lov hoppa in i köket igen. Men jag hamnade i vattnet och skrek efter hjälp, då kom LYSET och räddade mej och skrattade åt mej.. Ja.. Sen började alla fråga mej varför jag var så blöt..

sjuk dröm.. Jag är super på attdrömma overkliga drömmar.. hujhuj..

2008-05-20 | 12:51:48 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback