:)

Kom nyss hem efter en knasig promenad i snö/regn/hagel-vädret. Tänkte gå enliten bit o hitta gåvägar senare nångång. Istället tappade jag bort mej rejält och fick lov vända.Men ävenom jag följde samma väg tillbaka tappade jag bort mej igen. När jag gått etttag kom jag fram till G-son, Borlänges godaste pizzeria. Sen var detinte svårt att hitta hem igen ;)

Är riktigt blöt i kläderna..Menmen.. Håret ser nästan sexigt ut när det e vått.. haha.. Jaja..

Faan vad jag vill ha en hund (endast Golden Retriver). Jag har sådan abstinens att ta hand om ett djur som blir som min lilla baby. Och att ha motiveringen till att ut å gå varje dag..Mm.. Längtar tills den dagen jag får krama om MIN/VÅR babygolden :P haha.. Ansvar så de skriker om det. Men jag vill bevisa att jag åxå kan. Jag tänker inte sätta min hund i nån jävla hundgård hela dagarna och nätterna och som aldrig får röra på sej. djurplågeri nästintill. Nu var jag djup.

Vill visa er för tillfällets bästa låt! men vet inte om ni orkar med någon mer video.. Gör ni det? Javafan det e ju min blogg.. Låten e MYS!



2008-05-17 | 16:06:43 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback