fan vad jag flummar..

TACK FJUN för att du fyller 20 år snart. Och tack för att du skulle till Norrköping idag så jag slapp åka den förbannade buss o tågen. Tack tack tack. Så skönt. du snäll :)


Soo.. Back in the getto .
. Hemma själv i Borlänge. Känns inte alltför hemskt ännu. Men nog fan hade det varit bättre med en katt/hund att komma hem till. haha.. Men men., Johan e som han e, vilket betyder NEJ ...
Jag har ju goseior om det allför ensamt. Eller kanske till o med Lyset? Jag menade Malwa..  ;) --

Jaja. Jag är förkyld. Börjar bli tung i huvudet vilket inte är bra.. Den egentliga anledningen till att jag kom hit idag var ju för att storstäda.. Blir det av ? Nja. Känns inte så nu.. Jaja..


nu ska jag dricka o göra nå en stund.. puss..

2008-05-07 | 15:36:55 | vad,när,hur var? VA? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Så lite så =)

2008-05-08 // 09:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback