ujujdå!

i onsdags när jag skulle sova själv kom Joa och överraskade vid 8-9 snåret. Jag blev glad :) Jag började till o med att  gråta (jag är en känsig person.. ). Vi såg film och gick och ''sov'' ;) skoja. vi sov sen faktiskt..

Igår var det  fullt upp. Började städa på riktigt hela lägenheten. Rum för rum. Bara sovrummet som är nytt just nu. Dammat o bytt ut saker osv. Sprillans nya sängkläder..
Mellan klockan 2 och 6 for vi runt med bilen och letade efter utemöbler. Fan vad dyrt sånt är,egentligen (?!) Om man inte hittar det på loppisgrej. Men eftersom vi/Joa alltid är sent ute så var allt sånt slut. Så vi for på ÖB och där köpte vi två solstolar. Fattas bara nån  slags soffa och bord att ha i andra hörnet av balkongen.. Eller ja.. Heter det balkong när man bor längst ner ? Uteplats hade ju setat fint men så kallar Lyset sitt, man vill ju inte härrmas.. ;)

var även i Falun och ''inshoppade'' en fläkt vi ska ha i TVrummet. Sist vi satte upp en fläkt var i sovrummet och då höll vi på i flera timmar. Och jag minns inte hur mångas gånger jag grinade den gånger. Allt jävlades. Men Joa sa att denna fläkt har bra trådar att använda. Får hoppas det..

På kvällen såg vi TV, sanningens ögonblick och efterlyst. ÅT tacos till det. Mums :)

Idag är det fredag och vi får se vad som händer härnäst.. Hoppas jag slipper hålla i fläktfan..


Nu ut i solen i finfina stolarna :)


image31

2008-05-09 | 10:17:35 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback