Poppe!

jag hatar måndagmornarna. Inte bara för att det är en början på en ny vecka, utan också för attdet är då Johan väcker mej och måsteåka iväg till Gävle och inte komma hem förrän på torsdag. bLäGävle. Bläsandviken. Blä.
Jag måste gosa.
---
Igår innan vi gick och lade oss stod vi i duschen tillsammans o bara höll om varandra och kysstes under vattenstrålarna. Jag önskade att den stunden skulle vara evig att vi skulle stå där hela natten. Men jag visste att den är som helst skulle ta slut och han skulle vara borta igen..
---
Idag for jag ner en sväng till Mora och umgicks med ''alla våran poppe'' nån timme. Sen blev vi så jävla hungriga att vi åt lunch. Sen pratade vi väl lite skit och sen kom bussen (oooorkade bara inte åka tebaka till blge igen)
Lite bilder som blev till under dagen. Jag lovade Poop att han ksulle godkänna bilderna först men vafan. orka :)

Ni får gärna le!






















































































2008-05-12 | 21:57:53 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback