Halloween!

Ja nu ÄNTLIGEN kommer det lite halloween-bilder.. Hahahhaha.. Det tog bara 15 dagar ungefär.. Och ni som undrar vad jag är för supersnyggt så är det givetvis BAJENFLICKA!



















Grönt hår, grön Ronjadrink, grön bajenhalsduk - kan det bli mer grönt?
(jag skulle vara hulken först men ingen hadegrönt smink)



Och jag vet jag e söt ;D


Förresten dog mobilen efter typ den sista bilden.. Verkligen DOG, startknappen försvann inuti mobilen så det gick inte o starta den mer. Men nu funkar den igen ^^




2008-11-16 | 14:52:03 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lys

GRÖNT! för min skull?

2008-11-16 // 20:50:12
» Frusenisbit

Grönt e min favoritfärg :D Fint!

2008-11-16 // 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback