lite Movies!

Nu har jag fått välja film igen. Den här gången valde jag den här:




genre: Drama-thriller


Ett amerikanskt par har besökt Peking och bestämmer sig för att åka den transsibiriska expressen till Moskva. En resa som tar 14 dagar. Under resan blir de ofrivilligt involverade i en knarkhärva där deras liv står på spel.



Filmen var litesmått seg i början, och den var lång kändes det som. Fick lov kolla upp o se hur lång den var. 106 min. Den kändes som över två timmar.. Alltså rätt seg, men spännande.

Den får iaf 3 osaltade men helt okej popcorn av 5 möjliga ;D






----------------------------------------------------------------------------------------------------


Filmen jag valde inatt som jag satt och väntade på var denna:



Genre: Action-thriller

En före detta spion blir tvungen att använda all sin yrkeskicklighet för att rädda sin kidnappade dotter.


Jag brukar inte gilla action. Men den här filmen är faktiskt riktigt bra tycker jag.. Den var inte seg nånstans snarare tvärtom, allt tog slut så fort på grund av att det hände nånting hela tiden..

Den får3 goda och saltade popcorn av 5


2008-11-09 | 16:04:45 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback