rgtrjuytikty

Jag töntar mej i telefon med Patrik. Jag gnäller,gnäller,gnäller och gnäller om att Johan åker bil med en tjej och att han är otrogen. Jag är så jävla töntig så det står tönt i pannan på mej. Men ändå fortsätter jag.. Åååh. Jag hatar mej själv. Jag hatar alla tjejer som finns i hela världen.. Jaaa.. fyfan. Skitsur e ja.. jag hatar dreamhack. jag hatar fjortisar. jag hatar tystnad. jag hatar ostkrokar. jag hatar hatarhatar hatar..



BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

2008-11-25 | 18:54:25 | jävla fan :( | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

:( inte bra. Tänk positivt :) Eller iaf försöka.. Han skulle aldrig svika dig. Kram

2008-11-25 // 21:12:21
» Poppe

DU vet ju att Johan inte skulle vara otrogen

2008-11-27 // 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback