Säg muu till livet!

Tjolahopp!





Det bästa med Älvdalen hittills:

  • Den sjukt snygga Larz kristerz skylten ;)
  • Att östäng har världens godaste hamburgare (efter Max)
  • Apelsinerna här är JUL-GODA
  • Folk jag glömt bort vilka det är, säger HEJ till mej!
  • Stefans sodastreamer som gör ruskigt gott kolsyrat vatten
  • Här är fistävlingar okej
  • det är folk här, man är aldrig ensam
  • naturen som jag saaaknat <3


Det obästa med Älvdalen hittills:

  • Det blir mörkt vid kl 2-3 här!? Man hinner knappt hem!
  • Ingen cola i kylskåpet ;)
  • ingen Johan <3

-------------------------


Johan, om du läser det här. JAG ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT <3

2008-11-26 | 19:45:21 | Kärlek | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Jag gillar också Max hamburgare bäst.. såå goda!

2008-11-26 // 20:43:12
» Poppe

Hmmmm. Ja du bor ju i Borlänge. Där blir det väl aldrig mörkt. På grund av alla lampor som lyser där

2008-11-27 // 11:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback