Halloj hejsan

en sån dag..


Halloween blev kul tyckte jag =) Ni ska få se bild sen o gissa vad jag var ''utklädd'' till ;)

Ronja försökte supa mej under bordet med alla Shots(mintu) hon hällde i mej :D . Hon fick mej TILL OCH MED att dansa tryckare med henne. Jag som avskyr tryckare (bara för att jag inte kan) och inte nog med det,av alla låtar hon tjatade till sej en dans till så dansade vi till ''sol och värme'' som spelades på Pappas begravning.. Alltså inget ont menat så, utan att det blev den låten. Lite scary =)

Jag träffade på en karl. småkul sådär. Han påstod att Johan var ''på en tjej'  'vid baren (som var TOMAS), han viskade till Johan att jag flörtade med andra, och han sa till mej att ''din pojkvän är ju knäpp'' och frågade sedan '' VAR jag hade mina reflexer''.. Ska man ta allt det hr som en desperat uppraggningsmetod eller att man bara är bakom flötet?


Mitt i Larz Kristerz gick mobilen sönder och jag hade ingen mobil resten av kvällen. Snacka om att känna sej låst och nästintill panikslagen alltså.ha ha ha.. Joa lagade mobilen nyss (10 min sen) och när jag fått igång den rasade det in sms från folk.. haha.. Jag förstår inte varför, för jag har ju haft en gammal mobil i en dag nu och dit har det då inte rasat in nå kul sms från folk på den..


Ville bara tillägga EN sak till..Jag vet att det är mycke just nu med olika grejer, men orden ''håll käften'' är för mej snäppet värre än att säga ''dra åt helvete'' .. Jag verkligen avskyr båda delarna, men ''håll käften'' får mej att vilja spy,seriöst!



( bilder kanske kommer sen)

P.S FAN VAD LARZ KRISTERZ ÄGER!!






2008-11-03 | 18:05:30 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Inte kul när saker går sönder. Jag säger ju det, Skaffa dig en Sony Ericsson så slipper du allt det där=). Och Usch, Larz Kristerz=(

2008-11-04 // 08:34:07
» Ronja

Är det nån som sagt åt dig att hålla käften?

Ska jag prata vett med dem?



Tack för dansen..=)



Minttushots däremot tänker jag nog lägga ner....

MItt minne finns inte efter dem... no idea!



Men kul var det iaf...

Även i Söndags!



Sen jag fann dig så lever jag i kärlekens hus.... <3

2008-11-04 // 13:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback