Ja jag är ju SÅÅÅ elak!

Ja, jag skrev ju nyligen i ett inlägg att jag kände mej så ouppskattad. Att jag städat o städat hela dagen o så märker inte ens karln det (han är ju karl). Då kände jag mej lite ouppskattad o skrev det i de där inlägget.
Då fick jag en kommentar som faktiskt sved till:


Frida om rubrik rimmar på... kubik..:
Har du tänkt på att HAN kanske vill ha lite uppskattning för att han jobbar hela dagarna också? ger du han de?
IP: 66.666.66666.66
--------------------




Lika bra att fråga eller hur?!


Jag: Tycker du att jag uppskattar dej ?
Joa: Jaa..
Jag: Tycker du att jag säger ofta att du är duktig ?
Joa: haha.. jaaa
Jag:Tycker du att jag säger de för sällan?
Joa: neej
Jag: Brukar du tänka att ''fan idag har jag jobbat så jävla hårt, idag vill jag ha beröm''
Joa: ja.. ibland kanske :D men du vet ju inte när jag jobbat ihjäl mej. :D
JaG: Men du tycker att jag uppskattar dej ?
Joa: jaaaa.
Jag: så du tänker inte ibland när du ligger i sängen att du känner dej ouppskattad
Joa: neeej. Jag känner mej mycke uppskattad här hemma mot vad jag gör på jobbet..



Ja jag är ju sååå elak.. Joa känner sej såååååååå värdelös..
Ja undrar jag vem som uppskattar vem ja..


2008-11-12 | 21:27:01 | jävla fan :( | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Yay :D Det är bra Ida!! :D

2008-11-12 // 21:31:09
» Poppe

Det kan man undra

2008-11-12 // 21:58:34
» Anonym

Menade inget illa med det jag skrev, fick lov att fråga bara. För väldigt många (nämner inga namn) glömmer att ge uppskattning till sin partner! Men så länge båda uppskattar varandra så är det ju bra.

2008-11-12 // 22:04:50
» lys

jag uppskattar er också <3

2008-11-13 // 14:19:34
» Ronja

Men Älskingarna mina!!!



Sweet sweet sweet...



MIss you miss you miss you

2008-11-17 // 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback