88 minutes

Jag är SÅ duktig.. Såg 88 minutes nyss, och jag kunde räkna ut vem som var ''den skyldige'' på EN gång. Seriöst. Johan tittade på mej lite skumt efteråt.. typ ''Wooooow,vad du vet då''.. Ibland vet man vem som e den skyldigei en film o ibland e de svårare. Jag är BÄST helt enkelt..

Förresten var väl filmen helt okej. 3/5 av mej. Jag tycker att det är löjligt att filmen ska handla om att en person har 88 minuter på sej,sen händer något.. För ALLT som dom gjorde i filmen gick liksom i normala fall på typ 8-10 timmar. Men i filmen typ en timme.Störtlöjligt.. film är ju film. men ändå..


Gonatt!

2008-10-19 | 00:26:24 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

ja Precis. Film är ju film. Det är precis som när man ser en klocka ticka ner på en bomb och man ser att det är 10 Sekunder kvar. Och man räknar då ner själv i sekunder. Man hamnar ofta långt under 0 innan den har hunnit på 0

2008-10-19 // 09:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback