deppade meningar..

Jag vet inte varför som jag mår idag. Jag har kommit in i en ond cirkel där allt handlar om att trycka ner mej själv. Jag tänker inte belasta er med massa text som jag får ur mej för att jag känner såhär just nu. Det är den där cirkeln.. Jag känner att jag inte duger till nånting. Alla vet vad dom vill bli är dom blir stora, vissa är redan något. Jag är rädd för att testa på nya saker eftersom jag inte vet vad det innebär. Jag vill utbilda mej,bli något. Men jag har ingen aning om vad. Om jag tänker över vad jag gillar att hålla på med så är det djur,mat och vara bland människor. Vad kan man jobba med så man är bland djur? Vetrinär? sure, 5 års utbildning sen är det inte ens säkert man blir det ändå. Och mat, visst det finns korta utbildningar om det. Men det känns ändå som att just jag passar inte in där på grud av mitt utseende. Jag har aldrig sett en tjock servitris eller kock nångång. inte ens i en pizzeria.. Folk äcklas av tjockisar, därför borde jag arbeta på ett ställe där jag inte syns, där jag är gömd. Typ som på ett kontor eller telefonförsäljare. Jag hatar kontor,jag hade aldrig bara kunnat sitta på ett kontor bland papper och häftapparater. Och telefonförsäljare hade ju iofs funkat.. Men utbilda sej inom det ? Jaja..



Fan. ni fick visst bli belastade ändå, skyll dej själv som gick in o läste :P

2008-10-08 | 18:12:57 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Du känner precis som jag, jag vågar inte prova nya saker och jag tycker inte jag passar i ett jobb där jag "syns". Men jag har telefonfobi också så telefonförsäljare skulle jag aldrig kunna bli! =(

2008-10-08 // 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback