Happiness <3

Jag har hittat en fantastisk sak.. Jag har suttit och fått ner alla säsonger av Rederiet i nån månad nu, och försökt räknat ut hur mycket det skulle kosta att bränna ut. För det var en självklarhet att jag skulle.. MEN..

Nu har jag hittat en annan helt underbar serie som jag inte trodde någon skulle lägga ut,det gör att rederiet inte är värt ett skit längre. Jag blev så lycklig att jag NÄSTAN började gråta.. Har väntat å väntat på det här ögonblicket att någon skulle lägga upp det.. Ååååh..

Ni får inte veta vilken serie än (ifall det inte funkar att få den till datorn).. Men det las upp bara för nån dag sedan. Så det BORDE ju funka ;)



Fyfan vad trött och flummig jag ÄR..



< Man ska ta vara på de stunder man känner sej en smula lycklig >

2008-10-02 | 00:53:06 | Kärlek | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Ja jag vet ju inte hur den stavas men är det. Familjen Mcaien eller hur det stavas???

2008-10-02 // 09:10:53
» Rage

Tre kronor? Eller Family Guy?:D

2008-10-02 // 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback