Jaja...

Just nu är jag skitirrterad över allt ser ut som ett bombedslag här(och inte får man nån hjälp heller att göra det till ett prinsessboende) så jag plockar igen allt samtisigt som jag är skitsur.. Luktar kattpiss överallt. Sop-påsen var full igår. Så jag ställde ut den MED hinken för att påsen läckte. Nyss stod påsen på golvet, mattan är genomsur med all Kompost-saft som det åkt ur eftersom den läkte. Och inte FAN var det jag som ställde den på mattan. Tror han heter JO*AN.....  Jaja..


Ville avregare mej lite: P

Nu ska jag gå. Ska fortsätta vara Celine Dion,Mariah Carey o Ozzy. Nyss var jag Marie Fredriksson. fyfan vad bra jag var!

HÖRSS!




Hittade bilder på mej o johan.. Det här är JAG :








Och det här ÄR JOHAN.. (
Fast det hade ni väl redan räknat ut.. )




Jag tänkte tvätta eller skura golvet.


Vad braaa vi kommunicerar i vårt förhållande!

2008-10-02 | 14:46:08 | vad,när,hur var? VA? | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Har han tvättat sin tvätt ännu?

2008-10-02 // 16:58:34
» Mattias

Shit du är ju ...sur! Vad ska jag säga så du blir glad...ta en kokosboll?

2008-10-02 // 17:01:45
» Poppe

SÅ bra att du har Ica så nära dig då.

2008-10-02 // 17:34:51
» Fruseisbit

Förstår att du är irriterad :( Det är ju inte bara du som ska städa, tvätta och fixa heller. Ska jag komma och hjälpa dig? Kram

2008-10-02 // 17:55:21
» Frida

Du skulle ha låtit den vara där, så är han ju tvungen att tvätta när han inte har nå kläder alls kvar! =) så hade då jag gjort iaf.

2008-10-02 // 18:51:28
» Nettan

Gud vad drygt...

2008-10-02 // 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback