kärlek.

Tack Ronja, Nettan och Poop för era fina ord i kommentarerna. [Godkänner dom senare]
Jag blev så rörd att jag började gråta, hur fjompigt är inte det ?
Jag vaknar,går upp, kollar bloggen och så har ni kommenterat [även Johan]
Jag är så tacksam att jag vet att ni finns där för mej, att ni bryr er. För annars hade ni väl inte skrivit det? :)

Det är sant att det finns vissa saker man inte kan prata med någon annan om, och det har ni förståelse för.
Det är skönt att ni inte är såna som verkligen  försöker dra mej ur saker jag tänker på tills jag börjar gråta, för sånt har hänt förr med andra.. Jag vill prata när jag känner att jag vill prata. Inte på beställning. Och det vet jag att ni förstår.

Älskar er <3
 Ni betyder så ininorden mycket för mej <3





2008-10-27 | 11:01:53 | Kärlek | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ronja

Du betyder Precis lika mycket gumman!

Är fruktansvärt glad att vi "funnit" varandra!

Du är en riktigt vän du!

Ska bli så mysigt att ses när ni kommer hem!



When life shows you a hundred reasons to cry, show life you got a thousand reasons to smile!



KÄRLEK

2008-10-27 // 12:50:25
» Wysteriia

Tack så jättemycket :D

2008-10-27 // 13:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback