mjukisbyxor oh kattskit

En sån dag..

Möte imorse.
Hade mina bruna mysbyxor på mej,( ifall ni ville veta.) Nästa tisdag börjar vi klockan 9...Väl på mötet idag stod det en gubbe där,en ''Dave'' nånting som ville prata om jobb inom (och utanför) EU.. MEN, han skulle prata på engelska, men lätt sådan lovade han. Alltså, jag förstod ju varje ord eftersom han pratade lätt engelska och inte använde svåra ord. Han pratade i säkert 30 min. Sen kom frågorna VI skulle ställa. Alla satt som små smarta barn och visste ALLTING, inga problem heller.. Nono. Endast för att slippa fråga nån fråga på engelska.. Men tillslut kom det en fråga, på hackig engelska från en av oss.. Dave svarade.. Personen som ställde frågan tackade för den lilla ''föreläsningen'', var på Dave svarar '' Jag kan svenska, jag har bott här sen 60-talet''.. Då pratade han engelska bara för att vi skulle anstränga oss att lyssna..

Jag blev frutt..



När jag väl kom hem fick jag lov börja städa här,diska. Vill inte ha allt ogjort tills imorgon.
SÅ HAR NI RINGT ÄR DET DÄRFÖR JAG INTE SVARAT! och jag har inte hört av mej än, jag blev så sjukt jävla trött att jag nästan nästan somnade i soffan.. Uuh..  Förlåt





Vill ni veta något riktigt vidrigt ?

Förra veckan när jag gjorde rent kattlådan,och Johan dammsög. Så kom Johan på en ''kul'' ide' som HAN tyckte verkade rolig.. Det var att suga upp lite kattkukk i dammsugarn.. Ja.. Som sagt, det gjorde han.. Och nu när jag dammsög så värmdes ju såklart det där kattkukket upp i påsen i dammsugaren. Så det stank uppvärmd kattskit i hela lägenheten. Och inte kunde jag byta påse heller eftersom den e den sista. Och jag vägrar dammsuga imorgon.. Såå.. jaa.. ÄCKLIGT!
Usch.. har alla fönster öppna fortfarande. Jag fryser.


-

2008-10-30 | 16:09:15 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

kul=) =) Stinker kattskit. =( =(

2008-10-30 // 16:23:19
» Anonym

Smart Dave!

2008-10-30 // 17:50:52
» RAGNAR

Smart Dave

2008-10-30 // 18:31:12
» Kicki

Svar Hej och tack för din kommentar.

Visst är den fin, det är en väns dotter som vilar där.

Hennes hemsida finns länkad under den bilden.

Ha nu en trevlig helg och sköt om Dig =)

2008-10-31 // 08:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback