mysig konversation =)

Stef, min kääre bror ringde nyss.. Väldigt konstig konversation.

Jag: Hej
Stef: Hej,men vad gör du?
Jag: jag gör inge. prata med muna nyss.
Stef: jaha. har du telia eller halebop?
Jag: Telia.
Stef: Jaha. Ja jag tänkte byta till de men jag vet inte
Jag: Aha, jo teliae väl bra... Vad gör du då ?
Stef: Sitter o skiter.


Man slutar ALDRIG förvånas :) och han är jag släkt med, iaf lite =)

2008-10-09 | 13:35:58 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Hehe. Ja syskon=) =) är väl lika som bär nästan=)

2008-10-09 // 13:50:04
» Ronja

JO han ÄR mysig killen!

Känns som att vi har en varsin bror som ringer när de skiter.

Ragnar tvingar även mig att göra en massa saker jag inte vill.

Städa hans hus och köpa öl och sånt.

Va fan han är snart 30, nåt kan han väl göra själv.

Men Visst, de BEHÖVER oss och våra hjärnor! =)

2008-10-09 // 14:02:26
» Marre

haha är de någon som kort stubin och tagit illa vid sig är de ju du som håller på att elta detta hela tiden haha

Visst har LIF varit med i elitserien mer än mora.. de är för att de haft ett bättre lag en mora..

Men om de nu har haft ett bättre lag kan du då tala om för mig varför de inte redan är med i den högsta serien??!!

2008-10-09 // 14:19:11
» Marre

så säger du bara för att du vet att dom hör hemma där.. haha

2008-10-09 // 14:52:08
» pochacco

hahahaha faan vad skööön bruuur du har

2010-04-02 // 08:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback