Gårdagen. Nej den står still (HAHAHA)

Hej!

Igår blev det en lång dag. Orkade seriöst inte sitta o knappra på det här tangentbordet (där mellanslaget,n och i har börjat hoppa över varje slag) men nu har jag mer och bättre lust att göra det..

AF möte igår..Sist jag GICK dit tog det fan nästan 1 timme och var nära att komma försent. Igår gick jag samma tid som sist och var 35 min för tidig. Hur går det ihop ?  Mötet gick väl sådär. Finns så mycke konstiga typer.  Vi skulle sitta i 3 grupper och jag hamnade såklart i samma grupp som han, han läspar, har skrikgult nagellack, gul ögonskugga och nöttröja. Och nej, jag tycker inte att det är tufft och häftigt som han själv uttrycker sej att han är. Han pratade hela tiden,och så avslutade han alltid meningen med,'' Eller vad tycker damen vid kanten?''... som om jag bara sitter tyst och lyssnar, men NEJ,det gjorde jag inte. HAN pratade ju oavbrutet hur ska jag då kunna nypa in lite luft mellan hans rader?. Tror andra killen tyckte det var lite skönt när jag väl pratade för jag visste då vad jag höll på med och vad jag pratade om. Vi kom ingenstans för han pratade hela tiden.

Möte slut. Lyset stod o väntade utanför dörr. Dejt på G. Jag gick på toa först. Sen vandrade vi vidare. Pratade massa kul saker sen var vi inne på tunatutten. Köpte mej en dyr tröja (jaa. 120 kr på rea, men ÄNDÅ? nu har jag ännu mindre pengar o leva på) Lyset såg jag inte inne på butikerna för hon gick o suktade på underkläderna, heeela tiden ;)
Sen bar viav på Willys där jag köpte SJUKTGODA riner (mandariner) köpte ett kg och det är inte många kvar :D vitaminkick here i come.. Lyset köpte salladsgrejer. Sen gick vi hem till henne frå tutten, väl där började vi glra tacos.Mamma mysigt om ni frågar MEJ ;) God tacos med massa majs, precis som det ska vara.
det han snackats mycke idag om allting faktiskt. Var faktiskt väääldigt skönt att ha nånting gjort en dag liksom. Annars händer det ju ofta att man inte gör nånting alls.Sitter på arslet och glor på tre kronor/rederiet. ha ha. tragiskt, men magiskt.

Jaja. Lång bra dag. Var dödstrött när jag kom hem. Fått i mej myckemycke frisk luft. Hihi..

Nu ska jag Göra min läxa och skriva personligt brev, hoppas på att få hjälp av nån som kan såntdär..


Hejdå länge!

Bilder från igår..





Morgonsolen var rätt jobbig. Kunde inte se nånting. Den var SÅ stark..
----



en tröja jag såg som jag tyckte var ful och kul på samma gång ;)
-----------------


.

Tacos och Lyset. Se vilket coolt bröd hon har köpt ;) Taggigt.

-------------



En gul bulle hos Lyset som smakade gott =)

-----



Den absolut snyggaste grytlapp nånsin som JAAAG har gjort.
Det går bra att beställa via bloggen här..
-----------





sluttt!


2008-10-15 | 11:15:31 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Jag vill ha en grytlapp! :D

2008-10-15 // 11:52:59
» Frusenisbit

Fan vad roligt det var när du berättade när han smackade :D asg

2008-10-15 // 14:19:06
» Ronja

Är jag dum eller är jag bara dum.

NU först förstod jag gårdagen..... hahaha

Gårdagen var rolig



Du har humor minsann



<3

2008-10-15 // 17:01:34
» lys

men ursäkta mej, jag trodde att jag var unik som hade en sån fin rosa lapp! ska aaaalla få en då!? lessn

2008-10-15 // 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback