sms är kul :D

Idag har jag haft roligt och lurat folk via sms :D


Smset såg ut såhär: 

 Det ringde en kille till mig och frågade efter dig :-o

<hopp>
<hopp>
<hopp>
<hopp>
<hopp>
<hopp>
<hopp>
<hopp>


Är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelandet ?
haha.. Skicka vidare o se efter hur många desperata vänner du har :)


-----------------

Såhär blev reaktionerna från dom jag skickade sms till :D


Azze (bror min): Vad heter han då?
Jag: Ha haha. Du läste inte klart hela smset :D
Azze: Jag skicka till Marie hon ringde upp direkt hihi :-D
Jag: Hhaha vad kul :D
----

Johan:
Jag är då int desperat :P

-------
Sofia: Va? Varför då ? :O
Jag: Läs hela smset :D
Sofia: Haha. Jag ser inte på min telefon om det är ett långt sms
Jag: Int jag heller ;)

----
Mia: hahahah
Jag: hahahaha

----

Stefan (bror min): Vem då och när?
Jag: Du läste inte hela va ;)

----
Ronja: Va? ha ha. Gav du honom mitt nummer ?
Jag: Haha. Du å Stefan e så desperata :D LÄS HELA
Ronja: Kul. Jag blev så glad! :) vad elakt!  Trodde Stefan samma som jag ?
Jag: Han frågade vilken tid och vem de va. Anders likaså :P NI HAR GJORT MIN DAG :D
Ronja: Fyfan. Nu ska jag retas

------------------
Peter: Okej namn på han då?
Jag: Ha ha ha ha ha ha

-----------------
Nina: Va? okej
Jag: Haha ja. Å alla ni som gått på det har fått mej att skratta. Räddat min dag :D
Nina: haha Okej. :) bra att du har skratta iaf. :D
Jag: Jaa, det som är huvudsaken :D
Nina: hehe

----------------
Fridih: VA? vem va de då? Vad hade han för nummer? och vad sa du?
-------
Bea: Näh?!? Haha, vem då? vad sa han?
-------
Ylva: VA? ÄRLIGT? VEM ?

-----
Poppe: Okej?
Jag: Vadå :D
Poppe: Varför ringer dig och frågar efter mig ?

------
Mait: sade han då ?

---
Muna(mamma)
: Vem
Jag: Ring fråga Anders, han vet
Muna:Vadå vet?
Jag: Ring Anders, han vet vem som ringde mej
Muna: Jag skulle skriva ha ha ha från Anders







ÅÅ VAD KUL JAG HAR ÅT ER BLÅSTA MÄNNISKOR :D







2008-10-30 | 12:48:30 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lys

mene mej blåste du då int

2008-10-30 // 21:40:46
» Frida

Meh, jag fick inte hela smset jue! Fick bara de första att nån hade ringt! :S jag läste ju hela tills det stod **SLUT** som det gör på samsung mobiler :S

2008-10-30 // 23:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback