fan vilken seg dag...

Hej Hej!

Idag har det inte hänt så mycket.. Badat och köpt sallad inne på ICA.. Diskat och pratat med Poop.. 
Kul ? Jodå. SKApå promenad nån dag. Lovat mej själv det blir så lätt att man gör annat (läs latar sej)..

Inte har jag nån bild att bjuda på heller.. Och ingen nattens outfit.. och inget skämt att roa er med....

Min laptop funkar igen, efter massa lödningar o skit. Vet ite vad som hänt egentlogen. Huvudsaken ärattden funkar nu iaf..
Idag stodjag för maten. Stekt falukorv och potatis. Haha.. Enkelt o gott..

Fan vad tråkig jag är..Ska kukka nu!



(laddar upp nån bild från datorn)



Jag och Molly, när hon var jättäjättä liten <3

2008-09-23 | 22:18:06 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback