Jävla skit.

Just nu är jag irriterad-på mej själv.

Jag vaknade av att det kändres som om det var nånting med mobilen. Jag brukar känna när man får sms eller liknande... När jag kollar har jag fått ett sms frå Rhodos och två missade samtal.. Kollar upp numret och det står Arne på det.
Både Maria från Rhodos och Arne har försökt kontakta mej för att dom vill ha mej hos Daizy idag, igen. Då Arne inte har tid och Marias plan från Rhodos är skadat.

Nu sitter jag här. Inte ett öre på mobilen, ingen smstjänst är igång. Jag kan inte prata med omvärlden. inte kontakta nån. Och inte finns det någon på msn som man kan be om att skicka ett sms heller.

Känner mej fruktansvärt låst. Och nej. Hade jag haft pengar att fylla på mobilen med hade jag gjort det - garanterat,.
Så nu får den där otrevliga från Falun åka hit istället å va vakt. Då kommer dom ju ringa henne hädanefter åxå eftersom jag inte svarar när det handlar om ''kort varsel''..

SKITIRRITERAD.. FAAAN

2008-09-01 | 09:01:16 | jävla fan :( | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback