Min önskelista!

Jag vet för första gången på flera år hur min önskelista ska ser ut till jul.. Förr har jag alltid önskat mej pengar för att köpa nått själv.. Men nu vet jag PRECIS vad jag vill ha!


Min önskelista!
  1. Ett årskort på en simhall i Borlänge,så jag kan simma precis när jag vill (Lyset,du är utmanad)
  2. Ett par stövlar jag har visat Joa som han har LOVAT att köpa till mej (Rosa,äckligt snygga)
  3. Presentkort på Kappahl,Lindex eller HM
  4. Presentkort på valfri frisörsalong för klippnnig och färgning
  5. en miljon
Så... Nu vet ni det... Bäst att börja i tid!






Snällla tomten kom hit nu. Jag har varit jättäsnäll i år....



2008-09-26 | 01:22:20 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Ja så kommer nog inte tomten att komma i alla fall. Vattnet är nog ganska så frusen då=)

2008-09-26 // 07:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback