Tutt-ont

Jag har ont i tuttarna. Jag kan inte sova naken längre eftersom dom åker hur dom vill då, vilket gör ont. Så jag måste ha linne (detta ämne är skrattretande kul) och jag trooor att om jag vore normal så hade jag haft lingonvecka nu. Att det är därför jag har ont i tuttarna. Kan ju hoppas iaf ? enda symtomen jag har i så fall.. Nån som vill byta?
Andra får svullen kropp,magont, PMS.. Jag får ont i tuttarna..

OCH NEJ, jag vill inte att nån ska gosa med dom.. Speciellt inte DU!!!




2008-09-17 | 18:32:27 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

USch Vad äckligt. Sådana stora ska inte tjejen ha

2008-09-17 // 21:19:14
» Frida

Jag hade gärna bytt, jag får så ont i magen så jag kan knappt röra mej. det är så jävla jobbigt. Vi kan ju byta ett tag iaf :p

2008-09-17 // 23:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback