jordkärringar och minnen..

I morgon bär det av till Daizy igen. Trevligt =) Även på fredag. Så jag får sovmorgon på torsdag :D skönt :)
(om det nu kallas sovmorgon)

Idag har det snotts godis har jag sett. ujujuj. Jag anmälde till Högste hönset Joa men han brydde sej knappt =)

Och fortfarande inge peng på mobil.. Har 110kr på kortet nu men måste skicka iväg ett paket så frakten går väl på ungefär 50kr. Så där ryker den chansen ändå. Lyset har erbjudit sej men jag gillar inte at vara skyldig folk pengar, det blir lätt att jag glömmer bort att betala tillbaka o så tror folk att jag bara är snål. Så jag är hellre snäll o fattig än dum o rik. Så folk får fortsätta ringa mej.. Missade ett telefonnummer från riktnummer 0251 nyss såg jag ;) Jag är väldigt duktig på att ha ljudlös på, av anledningen att NÅN ibland SMS-TERRAR mej med ungefär 20 sms. Så är det skönt å stänga av ljudet o slippa höra.

Ring igen ,svarar tillslut :) vill prata minnen! Ring imorrn mellan 9.30 - 14.00. Då är jag hos juckar'n Daizy  :D


Behöver nya byxor - igen. Finns ju på tradera men man vet ju inte om dom passar heller. Jag är ju så tjock :D (sant)
Men jag trivs som de ibland. Herregud vad intressant..


Vad tycker ni om nya bloggdesignen förresten ? Färgen o allt ? Johan gjort. Han duktig.




Fan vad gott det vore med färska jordgubbar och socker..





2008-09-02 | 16:57:28 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback