Nattens Outfit !

Jag är trött på allas dagens jävla outfit så jag ska köra en nattens outfit.. Går väl lika bra ?
Dock vill/kan jag inte visa er helkropps bilder, för ..

  1. Jag är för mycket kärlek
  2. Ingen håller i kameran
  3. jag har inga byxor (hur kan man sova i det???)
  4. mina lår är skrynkliga
  5. Jag är för mycket kärlek
Nerifrån o upp...


 B E V I S!

Inga byxor nej.
 Men jag tror ni mer än fixerade vid att jag är på toan, att linsskyddet blir med på kort
och att jag står på en gulmatta.. (tack lyset)
Jag har en röd häl :s



- - - - - - - - - -

Köpt:  på ÅHLENS . (för ca 3-4 år sen, hahahha)
Skick: Ej nya..Trasig upptill och det är fängelse-ränder på dom.(ej MODE nu)
Värde: Då runt 30kr. Nu 0 kr

'
'
---------________________________________


Nu kör vi lite upptill..

Köpt:  Vitt linne, på KAPPAHL (inte säker)
Skick: På bilden är det kryddfläckar överallt. Vet inte om dom går bort?
Värde: eftersom jag är snål köpte jag de på rea för 30 kr. Värde nu? 0 kr.


_________________________________________



Nattens frisyr:

Beskrivning: Blondt med mörk utväxt hår med trasiga toppar och
fejksmile med rooosiga kinder(ej smink). (svart gammalt smink under ögonen)
Köpt: Nej det är mitt äkta hår och hårfärg.. nästan.. Blondering kostade 50 kr.
Skick: Nött lite här o där efter permanenten för 1½ år sedan. Borde klippa mej kort..
Värde: Tror ingen vill ha mitt hår. Men vill nån ha hela mej är jag nog värd liiite mer..







Såå.. Nattens outfit! Om ni vill se dagens outfit är det bara att börja läsa om från början igen..  Eftersom jag är arbetslös så..... NEJ, jag vill inte skylla min outfit på grund av att jag är arbetssökande.. Men bättre det än att jag ljuger att jag är lat? För det är jag verkligen inte ;)


_________________________________________
Där fick du ditt inlägg Poop, jekla tjaaat :P

-----------------------
Tydligen fattar ingen det där med ''för mycket kärlek''.. Det betyder ju såklart att jag har mer kärlekshandtag än er, som jag inte vill visa er för då blir ni bara kära i mej.. orka med såna problem.

2008-09-22 | 12:46:16 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Hehe, första gången jag ser en ''natten outfit'' :P Men jag håller med dig, det är ganska tjatigt på ''dagens oufit''.. men fint smile :P Kram

2008-09-22 // 13:30:16
» Poppe

Hehe. Ja du Ida

2008-09-22 // 17:37:09
» Malin

hahaha! :) Undra hur många som kommer börja med detta nu då ;)

2008-09-22 // 19:30:41
» Lillbror

Klipp dig hos Eva. Hon är bra och förstår vad man menar med frisyren...som vissa andra inte gör (mamma):P

2008-09-23 // 19:04:58
» Ronja

PÅ LÖRDAG Ida, då du!



=)

<3

2008-09-23 // 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback