Utmaning...


Jag vart utmanad av Poopet

 

Fem saker i din frys:
* Kycklingfile'
* hamburgare
* gammaldags vaniljglass
* köttbullar
* fiskpinnar


Fem saker i min garderob:
* röda tröjor
* en röd byxa
* trasiga jeans
* trasiga galgar
* kläder jag inte använder


Fem saker i min bil: (joas)
* Baslåda
* bra dunkadunka-skivor
* papper på golvet
* sladdar
* en borttappad vante


Fem saker i min handväska (just nu)
* använder
* ingen
* väska
* nu
* men annars är den fullproppad med varma tjocka tröjor ifall jag skulle frysa dit jag går. och lepsyl


Jag utmanar

    
Fjunet
     Ronja (skriv svaret i en kommentar =)

2008-09-15 | 21:41:14 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

HEHE

2008-09-15 // 22:38:42
» Ronja

Hmmmm haha nu kommer jag inte ihåg frågorna... hahahaha....

ska klura ut lösningen på detta...

54321... nu kom jag på`t bara att öppna en till flik...



fem saker i min frys;

Glass till älsklingarna.

Blå små bär

Röda små fluffiga bär

isbitar till rom å cola

kokostoppar som jag bakat själv till mor din.

fem saker i min garderob:

Jeans

klänning

top

trosa

få min behå.

fem saker i min bil;

Mohahahaha

mohahahaa

mohahaha

mohaha

bil?!?!

fem saker i min handväska;

Solglasögon

plåster

tuggummi i kopiösa mängder

försvarets hudsalva (TOP NOCHE)

tamponger (eller O.B som fina flickor säger)





Eftersom jag är en så fruktansvärt skitgald oh kul person som just nu kommit hem från en middag som inte var alkoholfri tänker jag säga fem saker till! Och som jag hoppas ska bli en trend.

Fem saker som ständigt finns i mitt huvud;

din brorsdotter som jag älskar så mycket så härta vo nog

mina syskonbarn som, liksom Molly är en del av mig

din mor och pussel

Vart finns den underbara man som känner för att drabba mig

*kaffe

2008-09-15 // 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback