blombud!

Det ringde ett nummer två gånger när jag stod i duschen nyss! Svarade inte på grund av att jag inte kände igen numret för fem öre.. Kollade upp numret sedan och det var från blomsterbudet! Det är andra gången dom ringder och har blommor till mej..
GAAAH! Jag ÄLSKAR attfå blommor, speciellt via blombud för det pirrar såå mycket i magen innan man får veta vem det är..

Numret ringde upp en gång senare och då svarade jag. Dom kom 5 min senare med blomma till mej.
Inte vilken blomma som helst utan en FREDSLILJA!. Med tillhörande kruka. Värsta skitfin och STOR är den. Kan INTE varit billigt för perosnen som skickade detta bud till mej. Bara frakten går väl på 100kr ? ;)

Tack iaf du, du min hemliga beundrare som skrev ''tänker på dej'' på kortet.. Jag tänker på dej åxå ;)
JAG BLEV SKITGLAD!


Bilder kommer i morgon eller torsdag  (för jag har FORTFARANDE inte nån kortläsare.)

YÄY!

2009-04-21 | 17:54:48 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback