snor,kärlek och Larz Kristerz (fast Kärlek o L-Ke väl samma sak?)



Jag älskar att vara sjuk. Det är därför jag är det så ofta. Men det förstod ni väl redan ?
Det underbaraste med att vara förkyld måste nog vara all sömnlöshet. Eller kanske när läpparna spricker sönder nä man nyser av att ha haft torra läppar under natten.. Ja jag kan inte välja,allt är ju så underbart!

-

Idag är det den 18e April
. 8 dagar efter mammas födelsedag och 5 dagar efter svärmors födelsedag.
OCH  1 år och 11 månader sedan jag och Johan bestämde oss för att testa o vara ihop. Fast ja,vi sa ju inte de till varandra då,, Det blev väl bara så..
Jag minns att jag var väldigt skeptisk till att ha ett (distans)förhållande med någon som var sååå mycket snyggare mot vad jag är (jag är ju skitsnygg egentligen). Fördommar ni vet. Inte kunde väl en supersnygg kille vara kär i mej. I så fall utnyttjar han mej bara eller så kommer hans persolighet visa att han är en paranoid rövknullare,eller typ en barnamördare. Eller typ bytt från neger till vit,eller ha en sjuk fetisch på typ maskar. Elle annat hemskt

Jag har väntat å väntat å väntat i 1år och 11 månader på att ''nått'' ska vara fel på honom, men jag hittar inget. absolut ingenting. Är det nu jag ska inse att han faktiskt KAN älska mej trots att han är mycke snyggare än mej ? Trots att hans och min personlighet klitchar så bra ihop, och att vi kan skratta ihop. Är det något som är fel ? Eller har jag helt enkelt hittat den rätte?

Jag tror på det sistnämnda!
--


Dumma Ragge har kortläsaren i Älvdalen. No bilder här inte.


Och  den 16e februari i Rots Bystuga är ni välkomna(när ni betalat) att komma o dansa till Larz Kristerz.
Ja ni läste rätt. 16e februari NÄSTA ÅR. Det fanns två lediga datum nästa år att boka dom till, antingen 16e februari eller slutet på september!



svettas!

2009-04-18 | 11:19:32 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Du har helt enkelt hittat den rätta! De är jag övertygad om, jag känner perecis som dej, jag fattade inte häller att en så snygg kille som Jimmy faktiskt kan älska mej för den jag är! Helt jävla otroligt!

2009-04-18 // 23:42:01
» EA

En tisdag? Kan väl bli skoj. Ha du hittat på det själv lr? Ska du ha fest lr?

2009-04-20 // 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback