VARNING FÖR BLOD!

Fyfanken! Jag skulle diska en litendisk när jag hade vaknat imorse. givetvis smet tallriken i handen iväg och krossas,MEN den får på nå vis en stuts tillbaka o skär upp mitt lillfinger mitt på knogen.. Innan jag ens insett att jag skärt mej är det redan blod nere vid armbågen.Blodet fortsätter snabbt pumpas ut.. Men det är bra nu












Ser ni det litelite mörkare rödA? det är såret, öppet.. Skitäckligt..




Och nej,jag har ingen fetisch för blod, jag bara knäpper kort helt automatiskt är jag skärt mej

fråga inte varför :P




2009-04-07 | 12:05:24 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Uuusch..:(

2009-04-07 // 12:07:22
» Malin

ajdu!

2009-04-08 // 11:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback