beröm är aldrig fel..

Jag skrev ett mejl till min handläggare idag, att jag av ren panik hade missat besöket på industrin (vill ni veta hur,så fråga) Jag började sakta må illa när jag såg att han hade svarat på mitt mejl redan efter fem minuter. Vad skulle han svara? skulle han vara förbannad eller skulle han förstå?
Jag klippte bort svaret jag fick men kopierar in slutet av mejlet.  Han förstod mej och var inte arg. Men det här som han nämner i slutet fick mej att bli varm i hela kroppen,log brett och började nästan gråta! CRY BABY! Nedå. Jag grinade aldrig men jag var fan närinpå. Jag har så svårt å få beröm.. :


Måste säga att du skriver mycket bra. Tänk på det, du kanske ska tänka på 
ett yrke där du använder ord och skriver mycket ?


Med vänlig hälsning

Svante Hansson.

-------

Även om JAG anser att jag skriver precis som vem som helst,så blir man såååå
glad av lite beröm.

*suger åt mej av all positivt beröm*

2009-08-25 | 11:48:16 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Hihi va roligt :)

Klart man ska suga åt sig all beröm man kan få :)

2009-08-25 // 12:11:49
» gunilla

Men du skriver ju bra Ida! Jag har fastnat i din blogg. Kan du inte söka nån skrivarskola? Där skulle du passa bra.



Ha det!

2009-08-25 // 12:58:53
» Fisen

Du är superduktig :D

2009-08-25 // 14:48:50
» lys

Han är bra den där Svante, enligt rykten sen tidigare!

2009-08-27 // 12:08:44
» Malin

Där ser du! Du är duktig på mkt..

2009-08-27 // 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback