En fråga!

Gillar inte du kroppkakor?

Nej, det har jag aldrig gjort, och det borde väl du av alla veta om? ;)  haha! Jag tvingades ju till å smaka en gång men gilla det inte! (även om jag tog en jätte litenlitenliten bit) Såklart gillar ni smålänningar det eftersom det ''är'' eran mat! Men jag hade klarat mej utan det! Sorry :D

Du = kroppkakor
Jag= sowattn






2009-08-17 | 12:01:16 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jocke

Kroppkakor är ju mer öländskt än småländskt. =)

Dock var det ju världens minsta partikel som du smakade, jag har ju ätit både sowattn och surströmming hos er =)

2009-08-17 // 15:00:54
» Anonym

Jag älskar kroppkakor, de är grymt gott, däremot är jag inte mycket för sowattn.

2009-08-17 // 15:31:23
» Jocke

Fint med en vettig människa här i bloggen :D

Dock en anonym sådan =)

2009-08-18 // 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback