En fråga!

Varför har du skaffat en till blogg?

Ibland får jag nån sjuk impuls om att skaffa e ny blogg, jag har gjort det två gånger förr. Ena gången gick det bra, jag hade lösenord på den och jag visste vilka som läste och villka som kommmenterade anonymt. Den lades ner efter att jag fick starkt kritik för att jag hade lösenord på den, eftersom jag valde vilka som skulle läsa blev dom jag inte gav ut det till rosenrasande!! EGETLIGEN så borde jag ju stått upp för mej själv och haft den kvar, men jag tog bort den!
Den andra hade jag inte lösen på, men jag tröttnade på den efter ett tag också! Den finns säkert kvar,ingen aning om vad det kan vara för lösen dit :-)

Och nu den här tredje! Jaa. Vad ska jag säga? Det enda som lockar att jag börjar skriva där är att bloggnamnet ÄGER! Jag tycker att namnet är speciellt och det handlar liksom om mej. Jag kan inte avslöja det nu,utan väntar tills OM jag får nån kontakt av blogg.se så jag vet vad som är fel med den! blehkukk!



2009-08-17 | 11:57:44 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback