Hmm..

Jag brukar inte bry mej egentligen.

Men varför kan ALDRIG killar lära sej att säga ''dom där'' orden när man behöver det som mest?
Det verkar vara en sak som alla killar har raderat från hjärnan eller nå..




2009-08-31 | 00:35:39 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lys

de tre orden du pratar om ?



jag har hittat en kille som säger dom typ 11 gånger om dagen.

2009-08-31 // 09:00:39
» F

Varför skryta om sånt? :s Alltså lys..



Vissa killar ''kan'' säga det medan andra ''glömmer bort''.. konstigt det där..

2009-08-31 // 16:43:23
» lys

man glömmer inte bort sådana känslor, och det var inte "skryt" som du kallar det. jag skrev så eftersom hon drog alla killar över samma, vore en annan sak om hon skrev specifikt att det handlade om en person, men nu handlade det om allmänt killar, då svarade jag bara att jag faktiskt hittat en som inte är sån. vissa visar det, medans andra inte gör det bara. svårare än så är det inte med det.

2009-09-01 // 09:17:06
» F

Vet du ens vilka ord hon menar då? Hon menar ju inte ens orden ''jag älskar dig''. Så du skryter iallafall.

2009-09-01 // 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback